Setare cont de email ca IMAP/POP3 în Outlook

În acest tutorial vă explicăm pas cu pas cum poate fi setat un cont de email în Outlook

Serverele suportă conexiuni de tip IMAP si POP3, aici depinde de dumneavoastră cum doriți să faceți setările, dar pașii diferă doar la selectarea tipului de conexiune de Incoming.

Articolul cuprinde pașii de setare a contului de email pentru următoarele versiuni ale Outlook: 2007, 2010, 2013 și 2016. 

Outlook 2016

Pasul 1: Mergeți în meniu, la secțiunea File >> Add Account.

image 6
image 7

Pasul 2: Introduceți numele dumneavoastră (acesta va apărea în câmpul From când veți trimite un email). În următoarele câmpuri introduceți adresa de email completă, parola și în ultimul câmp reintroduceți parola.

image 8

Pasul 3: Bifați opțiunea Manual setup or additional server types și apăsați pe Next.

image 9

Pasul 4: În următoarea fereastră trebuie introduse datele lipsă, Incoming și Outgoing mail server, adresa de email din nou (în format complet) și parola contului.

image 10

Pasul 5: Mergeți la More Settings.

Pasul 6: Selectați tab-ul Outgoing server și asigurați-vă că opțiunea My outgoing server (SMTP) requires authentication este bifată.

image 11

Pasul 7: În funcție de setările folosite, SSL sau non-SSL, în tab-ul Advanced verificați port-ul folosit și dacă opțiunea SSL este activă sau nu.

image 12

Notă! Setările le puteți găsi în cPanel >> Email >> Email Accounts >> Connect Devices >> Set Up Mail Client >> Mail Client Manual Settings

Pasul 8: Faceți click pe OKNext și Finish.



Outlook 2013

Pasul 1: Mergeți în meniu, la secțiunea File >> Add Account.

image 13
image 14

Pasul 2: Introduceți numele dumneavoastră (acesta va apărea în câmpul From când veți trimite un email). În următoarele câmpuri introduceți adresa de email completă, parola și în următorul câmp reintroduceți parola.

image 15

Pasul 3: Bifați opțiunea Manual setup or additional server types și apăsați pe Next.

image 16

Pasul 4: În fereastra următoare selectați butonul POP3/IMAP.

image 17

Pasul 5: Aici trebuie introduse datele lipsă, Incoming și Outgoing mail server, adresa de email din nou și parola contului.

image 18

Pasul 6: Mergeți la More Settings.

Pasul 7: Selectați tab-ul Outgoing server și asigurați-vă că opțiunea My outgoing server (SMTP) requires authentication este bifată.

image 19

Pasul 8: În funcție de setările folosite, SSL sau non-SSL in tab-ul Advanced verificați port-ul folosit și dacă opțiunea SSL este activă sau nu.

image 20

Notă! Setările le puteți găsi în cPanel >> Email>> Email Accounts >> Connect Devices >> Set Up Mail Client >> Mail Client Manual Settings

Pasul 9: Faceți click pe OKNext și Finish.


Outlook 2010

Pasul 1: Mergeți în meniu, la secțiunea File >> Add Account.

image 21

Pasul 2: Introduceți numele dumneavoastră (acesta va apărea în câmpul From când veți trimite un email). În următoarele câmpuri introduceți adresa de email completă, parola și în următorul câmp reintroduceți parola.

image 22

Pasul 3: Bifați opțiunea Manually configure server settings or additional server types și apăsați pe Next.

image 23

Pasul 4: Selectați opțiunea Internet Email și apăsați Next.

image 24

Pasul 5: Selectați POP3 sau IMAP ca Incoming server.

image 25

Pasul 6: Acum introduceți datele pentru serverul de Incoming și Outgoing (SMTP).

Pasul 7: Introduceți din nou adresa de email în format complet (adresa@domeniu.ro) și parola contului și apoi mergeți la More Settings.

Pasul 8: Selectați tab-ul Outgoing Server și asigurați-vă că opțiunea My outgoing server (SMTP) requires authentication este bifată.

image 26

Pasul 9: În funcție de setările folosite, SSL sau non-SSL, în tab-ul Advanced verificați port-ul folosit și dacă opțiunea SSL este activă sau nu.

image 27

Notă! Setările le puteți găsi în cPanel >> Email>> Email Accounts >> Connect Devices >> Set Up Mail Client >> Mail Client Manual Settings

Pasul 10: Faceți click pe Finish.


Outlook 2007

Pasul 1: Mergeți în meniu, la secțiunea Tools și selectați opțiunea Account Settings.

image 28

Pasul 2: După ce vă apare fereastra Email Accounts selectați butonul New.

image 29

Pasul 3: Introduceți numele dumneavoastră (acesta va apărea în câmpul From când veți trimite un email). În următoarele câmpuri introduceți adresa de email completă, parola și în următorul câmp reintroduceți parola.

Pasul 4: Bifați opțiunea Manually configure server settings or additional server types și apăsați pe Next.

image 30

Pasul 5: Selectați opțiunea Internet Email și apăsați Next.

image 31

Pasul 6: Selectați POP3 sau IMAP ca Incoming server.

Pasul 7: Introduceți datele pentru serverul de Incoming și Outgoing (SMTP).

Pasul 8: Introduceți din nou adresa de email în format complet (adresa@domeniu.ro) și parola contului și apoi mergeți la More Settings.

image 32

Pasul 9: Selectați tab-ul Outgoing server și asigurați-vă că opțiunea My outgoing server (SMTP) requires authentication este bifată.

image 33

Pasul 10: În funcție de setările folosite, SSL sau non-SSL, în tab-ul Advanced verificați port-ul folosit și dacă opțiunea SSL este activă sau nu.

Notă! Setările le puteți găsi în cPanel >> Email >> Email Accounts >> Connect Devices >> Set Up Mail Client >> Mail Client Manual Settings

Pasul 11: Faceți click pe Next și apoi Finish.


Acum puteți testa serviciul de email.

people found this article helpful. What about you?